wtorek, 18 lutego 2014

Jak ćwiczę?

Uwielbiam ćwiczyć! Niestety ostatnio trochę sobie odpuściłam i teraz mam zamiar ostro wziąć się do roboty!!! Muszę się przecież doprowadzić do porządku :p

Nie chodzi mi jedynie o wygląd fizyczny (chociaż nie będę ukrywać, że to jest moim głównym priorytetem), ale również o dobre samopoczucie psychiczne. Sport jest dla mnie głównym antystresorem.
Jeżeli jestem po ciężkim dniu to dobry trening (dobry - to znaczy hardcorowy) pozwala mi pozbyć się wszystkich złych emocji, oczyścić się. Nie ukrywam, że kilka razy popłakałam się w trakcie ćwiczeń, ale to jak się czułam po - było wspaniałe.


Moim największym problem jest nie to, żeby się zmobilizować do treningu (skoro sprawia mi to przyjemność to nad czym mam się zastanawiać?), ale brak czasu - a raczej brak odpowiedniej organizacji... Jak już pisałam w poprzednim poście mam zamiar nad tym ostro popracować!!! Mam nadzieję, że w tym semestrze ilość nauki mnie kompletnie nie przytłoczy i będę mogła spokojnie realizować zamierzony plan :)

A wracając do głównego tematu - jak ćwiczę?

Głównie z FitnessBlender i ZuzkąLight.
Codziennie (oczywiście robię też rest day lub jeżeli czuję, że moje ciało tego potrzebuje to luźniejszy trening (pilates itd) ) wykonuje po jednym z ich treningów. Przykładowo, w poniedziałek był to HIIT z Fitness Blender i ZWOW 17, dzisiaj któryś z treningów na nogi FB i ZWOW 18 itp.


Jeśli chodzi o treningi siłowe to korzystam z hantli, w których odpowiednio dobieram sobie obciążenie w zależności od danego ćwiczenia (chociaż powiem szczerze, że nie cierpię zmieniać talerzy w trakcie treningu dlatego planuje kiedyś w dalekiej (jak sprawdzicie cenę zrozumiecie dlaczego) przyszłości zakupić hantle systemowe.
Mam też w planach zakup innych gadżetów przydantych do treningów w domowych warunkach, ale o tym napisze w kolejnym poście.
A Wy sami układacie sobie treningi czy korzystacie z "gotowców"?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz